پشتیبانی آنلاین

49 17 49 66 021

 

امکان ارسال

به تمام نقاط ایران

 

رفع ارور not com32r image در esxi

رفع ارور not com32r image در esxi

نصب سیستم عامل از طریق USB دارای مزایای بیشتر نسبت به CD و DVD میباشد، مانند سرعت بالاتر و راحت تر بودن حمل فلش. برای نصب ESXi از روی USB باید ابتدا فایل ISO آن را روی فلش بصورت بوتیبل (Bootable) رایت کنید. میتوانید این کار را با استفاده از Rufus یا Win32 Disk Imager بصورت رایگان انجام دهید. ولی یکی از خطاهای رایج در نصب ESXi از روی فلش، خطای not com32r image است. در این مقاله با نحوه رفع ارور not com32r image در ESXi آشنا میشویم.

نحوه رفع خطای not com32r image در esxi

رفع ارور not com32r image در esxi

برای برطرف کردن ارور not com32r image در هنگام بوت شدن ESXi، باید از آخرین نسخه Rufus استفاده کنیم. در صورت آپدیت نبودن Rufus پس از پایان عملیات بوتیبل کردن، پیغام زیر نمایش داده میشود.

در این قسمت روی گزینه Yes کلیک کنید تا نسخه جدید فایل menu.c32 توسط Rufus دانلود و در USB جایگزین شود. به این صورت ارور برطرف خواهد شد. نحوه رفع ارور not com32r image در ESXi با استفاده از Rufus.

همچنین بهتر است از فلش دیسک برندهای معتبر استفاده کنید و در صورتی که فلش شما USB 3 میباشد آن را به پورت USB 3 پشت سرور متصل کنید. به دلیل اتصال مستقیم این پورت ها به مادربرد سرور، دارای سرعت بالاتری هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم