پشتیبانی آنلاین

49 17 49 66 021

 

امکان ارسال

به تمام نقاط ایران

 

هرچیزی که باید درباره سرور مجازی بورس بدانید

سرور مجازی بورس چیست

یکی از سرویس هایی که در بین کاربران ایرانی صرافی محبوب است، سرور مجازی بورس است. بورس ایران با وجود همه فراز و نشیب هایی که اخیراً به خود دیده است، همچنان به عنوان یکی از رقابتی ترین بازارهای مالی کشور به شمار می رود. کارشناسان در این بخش فکر می کنند که نوسانات بازار چیزی است که آنها را قادر می سازد به سودهای بزرگ دست یابند.

شما در این بازار علاوه بر تخصص معاملاتی، تحلیل تکنیکال و حتی تحلیل فاندامنتال، به ابزارهای صحیح نیاز دارید. سرور مجازی بورس یکی از این ابزارهای حیاتی است. در ادامه مقاله به مبحث سرور مجازی بورس چیست؟ و نکاتی که در هنگام انتخاب و خرید سرور مجازی بورس ساعتی باید رعایت کنید، می پردازیم. پس تا انتها با ما باشید.

آیا می دانید سرور مجازی بورس چیست؟

همانطور که احتمالا می دانید، سرورها کامپیوترهای قوی هستند که همیشه به یک اینترنت پر سرعت دسترسی دارند و دائما فعال هستند. هدف سرورها انجام کارهایی است که با کامپیوترهای استاندارد دشوار یا غیرممکن است.

یکی از انواع خرید سرور مجازی که به طور خاص برای استفاده در معاملات بورس ایجاد و بهینه شده است، سرور مجازی بورس است. تصور کنید که منابع یک سرور اختصاصی به اجزای متعددی تقسیم می شود که از نرم افزار مجازی سازی و ماشین های مجازی برای درک بهتر این نوع سرور استفاده می کنند. در واقع هر کدام از این اجزا یک سرور مجازی هستند.

منابع سرور اصلی در سرور مجازی به بخش های مختلفی تقسیم می شوند، اما هر یک از این سرورهای منشعب از سرور اصلی منابع خاص خود را دارند. به عبارت دیگر، در سرور مجازی خود صرافی، منابع با سایر کاربران به اشتراک گذاشته نمی شود.

در نتیجه سرور مجازی بورس هم مقرون به صرفه است و هم منابع خود را مانند سرور اختصاصی با سایر کاربران به اشتراک نمی گذارد. این نشان می دهد که یکی از بهترین گزینه ها برای کار در این بازار استفاده از سرور مجازی برای بورس است.

سرور مجازی برای بورس به منظور سرعت بخشیدن به معاملات آنلاین در بورس ایجاد شده است. مرکز داده این سرور در ایران است و در صورت نیاز به اینترنت پرسرعت برای معامله موثر سهام، می توانید یک VPS سهام با ثبات و آپتایم بالا انتخاب کنید.

سرور مجازی بورس

کاربرد های سرور مجازی بورس ایران

اکنون که با سرورهای مختلف بورس آشنا شده ایم، به سراغ موضوع اصلی مقاله سرور مجازی بورس چیست؟ می رویم. کاربرد های سرور مجازی برای بورس اوراق بهادار ایران در ادامه مورد بررسی قرار می گیرد.

برقراری ارتباط با سرور مجازی بورس ایران چگونه است؟

فعالان بازار سهام به خوبی می دانند که گاهی سود خرید یا فروش برخی از سهام برای همه مشخص است. برای سهم مورد نظر در این مواقع صف فروش یا خرید ایجاد می شود. با توجه به  اینکه حجم درخواست های دریافتی برای خرید یا فروش سهام با حداکثر (برای خرید) یا حداقل (برای فروش)، در خواست می شوند، باید پیشنهاد خود را در صف اول قرار دهید تا برنده این رقابت شوید.

“سرخطی زدن” به قرار‌گرفتن در ابتدای صف برای خرید یا فروش اشاره دارد. به همین دلیل باید پینگ بسیار پایینی داشته باشید تا در سریع ترین زمان ممکن درخواست خود را به قلب صرافی ایران ارسال کنید.

هنگام استفاده از سرور مجازی بورس ایران پینگ بسیار پایینی خواهید داشت. دانستن اینکه تا 100 میلی ثانیه نیز برای کارهای معمولی پینگ بسیار مناسب است، ممکن است به شما در درک بهتر این مشکل کمک کند. این نشان می دهد که 100 میلی ثانیه تاخیر بین درخواست شما و پاسخ سرور وجود دارد. با این حال، این پینگ برای عملکرد کافی نیست.

این پینگ برای معامله در بورس کافی نیست. هنگام تست و خرید سرور مجازی بورس، پینگ این سرور باید تایید شود. سرور مجازی برای به روز رسانی زمانی که این مقدار نزدیک به یک میلی ثانیه است، مناسب است.

انجام عرضه اولیه در سرور مجازی بورس چیست؟

سهامی که برای اولین بار در بورس به فروش می رسد به عنوان اولین پیشنهاد شناخته می شود. حتی سرمایه گذاران تازه کار می دانند که کم ریسک ترین سهام برای خرید، عرضه اولیه سهام است. دلیل اصلی این امر نشان از ان دارد که عرضه‌ های عمومی اولیه (IPOs) اغلب دارای قیمت سهام کمتر از ارزش واقعی شرکت ‌های درگیر هستند. در نتیجه، تقاضای بسیار زیادی برای سهام IPO وجود دارد. شما باید بتوانید خرید خود را در این سناریو سریع و جلوتر از سایر افراد ثبت کنید. در این شرایط خرید اصلی شما تضمین خواهد شد.

به طور کلی سروری با پینگ بسیار کم (کمتر از 1 میلی ثانیه) بهترین سرور مجازی برای گشت و گذار در نظر گرفته می شود. به لطف سرور مجازی سرخطی همیشه ابتدای صف خرید یا فروش سهام خواهید بود.

خرید سرور مجازی بورس ساعتی

چهار نکته کلیدی برای انتخاب بهترین سرور مجازی بازار بورس

ما تاکنون در مورد انواع مختلف سرورهایی که ممکن است برای فعالیت در بازار سهام استفاده شوند، توضیح داده ‌ایم؛ اما هنوز برخی از عوامل حیاتی وجود دارند که باید هنگام انتخاب بهترین سرور مجازی بازار بورس به صورت آنلاین در نظر گرفته شود.

مانند سایر سرورها، سرورهای مجازی برای بورس باید از ارائه دهندگان مجاز خدمات هاست و سرور خریداری شوند. کدام یک از خدمات ارائه شده توسط این شرکت ها به بهترین وجه نیازهای شما را برآورده می کند؟ در ادامه به عوامل مهمی می پردازیم که بهتر است هنگام انتخاب و خرید سرور مجازی برای بورس در نظر گرفته شود.

سرعت اینترنت در سرور مجازی بورس

یکی از ویژگی های کلیدی همه سرورها به ویژه سرور مجازی بورس، داشتن اینترنت فوق العاده سریع است. به دلیل تفاوت سرعت بین سرور مجازی صرافی و اینترنت معمولی، می توانید با سرعت قابل توجهی به هسته مرکزی صرافی متصل شوید و اینترنت قابل اعتمادی را تجربه کنید.

یک پینگ بسیار کم

اگر می خواهید بهترین سرور مجازی در بازار بورس را انتخاب و خریداری کنید، باید سرویسی با پینگ بسیار کم انتخاب کنید. به سرورها توجه کنید؛ زیرا در مقایسه با انواع دیگر سرورها، پینگ آنها به میزان قابل توجهی کمتر و حدود 1 میلی ثانیه است. این سرورها برای استفاده در بورس ایران بهینه شده اند.

در دسترس بودن

مدت زمانی که سرور شما فعال است و خدمات ارائه می دهد به عنوان آپ تایم شناخته می شود. یکی دیگر از جنبه های حیاتی که هنگام انتخاب و خرید سرور باید در نظر گرفته شود، آپتایم است. در غیر این صورت، سرور به هر دلیلی ممکن است درست زمانی که شما نیاز به اتصال به آن و استفاده از آن برای یک تراکنش سودآور داشته باشید، غیرقابل کار شود و در نتیجه ضررهای جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

گروه پشتیبانی فنی قوی

گاهی اوقات ممکن است به دلایل مختلف ارتباط خود را با سرور از دست بدهید. همچنین ممکن است برای راه اندازی سرور به کمک نیاز داشته باشید. برای عملکرد ایمن در بازار سهام در چنین شرایطی، داشتن یک گروه حمایتی قوی در کنار شما بسیار مهم است.

به یاد داشته باشید که مانند متخصصان بازار سهام، احتمالاً پول زیادی در این بازار سرمایه گذاری می کنید. در نتیجه اگر قصد خروج سریع از سهامی را دارید که در آن سرمایه گذاری قابل توجهی انجام داده اید و به دلیل عدم توانایی در برقراری ارتباط با سرور مجازی صرافی قادر به انجام به موقع آن نیستید، بدون شک این وضعیت به نفع شما نخواهد بود. پس در این شرایط یک تیم پشتیبانی قدرتمند در چنین سناریویی در کنار شما خواهد بود تا به سرعت مشکل سرور مجازی سهام شما را حل کند و با قدرت به فعالیت شما در این بازار پرنوسان کمک کند.

سرور مجازی بورس ایران

نکات نهایی در مورد سرور مجازی بورس

باهم به بررسی چند جنبه دیگر از سرورهای مجازی می پردازیم که متناسب با فعالیت های بازار سهام ایران طراحی شده اند.

آیا امکان استفاده از موبایل با سرور مجازی بورس وجود دارد؟

بسیاری از مصرف کنندگانی که فقط مایل به خرید یک سرور مجازی برای استفاده در معاملات بازار سهام هستند، مطمئن نیستند که آیا ممکن است پس از خرید سرور مجازی پر سرعت با استفاده از دستگاه تلفن همراه به سرور متصل شوند یا خیر.

این سوال پاسخ مثبت دارد. در تلفن های هوشمند، برنامه های کاربردی متنوعی برای سیستم عامل های مختلف وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که بدون زحمت به سرور مجازی بورس خود متصل شده و کار خود را انجام دهید.

چه چیزی سرور مجازی پیش فرض را از سایر سرورها متمایز می کند؟

همانطور که مستحضر هستید سرورها کاربردهای مختلفی دارند که یکی از آنها فعالیت در بورس ایران است. می توان پینگ بسیار کم این سرور را به عنوان یکی از تفاوت های قابل توجه سرور بهینه شده برای بازار بورس و سایر سرورها برشمرد. لازم به ذکر است که برخی از سرورها مانند سرورهای اختصاصی تحقیقات علمی و سرور مجازی بورس نیاز به پینگ فوق العاده کم ندارند.

اگر بخواهیم در بورس موفق باشیم داشتن سرور مناسب کافی است؟

خیر. یک سرور خوب تنها ابزاری است که به شما در انجام کارهایی مانند تبلیغات و خرید IPO کمک می کند. البته انتخاب یک کارگزار توانمند و قابل اعتماد یکی دیگر از نکات مهم است. سرور شما هر چقدر هم قوی باشد، اگر سرور کارگزاری به هر دلیلی نتواند خدمات مورد نیاز خود را ارائه دهد و در نتیجه افزایش درخواست کاربران خاموش شود، نمی توان به حل این مشکل کمکی کرد.

دیتاسنترهای سرورهای مجازی بورس در کجا قرار دارند؟

ایران تقریباً میزبان تمامی مراکز داده سرورهای مجازی بورس است. از نظر فنی، این مشکل به طور قابل توجهی پینگ سرور را کاهش می دهد.

آیا انجام معاملات ترید در سرور مجازی بورس ایران انجام می شود؟

خیر، به خاطر داشته باشید که انتخاب سروری که IP شما را تغییر دهد یک الزام برای تجارت است. شما نمی توانید از سرور مجازی صرافی برای تغییر آی پی خود یا ایجاد ارتباط مالی با کارگزاران و صرافی های خارج از کشور استفاده کنید؛ زیرا مرکز داده سرور در ایران است. به همین دلیل باید یک سرور تجارت مجازی بخرید که مرکز داده آن در این مکان قرار دارد.

سرور مجازی بورس روزانه

نتیجه نهایی

این روزها طرفداران زیادی برای سرور مجازی بورس وجود دارد. در دنیای مدرن، تجارت سهام به یکی از مشاغل تبدیل شده است. بسیاری از افراد علی رغم همه فراز و نشیب هایی که بورس به خصوص در سال های اخیر تجربه کرده است، به طور حرفه ای به کار خود ادامه می دهند. اتفاقاً آنها از این تلاطم ها سود زیادی برده اند. هر فعالیت حرفه ای نیازمند ابزارهای حرفه ای است و تبادل پرسرعت، حیاتی ترین ابزار مورد نیاز برای فعالیت حرفه ای در تبادل سرور مجازی است. اگر از سرور مجازی بازار بورس استفاده کنید، می توانید پیشنهادات اولیه را لیست کرده و خریداری کنید. در این مقاله از سرور سوییچ به توضیح درباره اینکه سرور مجازی بورس چیست؟ پرداخته ایم و برنامه های کاربردی این نوع سرورها را لیست کرده ایم و فاکتورهای مهمی را که باید در انتخاب سرور مجازی بورس در نظر بگیرید را مشخص کرده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم