پشتیبانی آنلاین

49 17 49 66 021

 

امکان ارسال

به تمام نقاط ایران

 

قیمت، تنها ملاک خرید تجهیزات IT نیست

قیمت، تنها ملاک خرید تجهیزات IT نیست

آدرس شرکت سرور سوییچ:

تهران، میدان فلسطین ، روبه‌روی دانشکده هنر و معماری ، بن بست فتحی ، پلاک

شماره تماس:

021-66491749
021-66966591

قیمت، تنها ملاک خرید تجهیزات IT نیست. بسیاری از اشخاص و شرکت ها برای کمک به تأمین بودجه خود، به جستجوی سرورهای ارزان قیمت می پردازند، و در معدود مواردی هم موفق به خرید سخت افزارهای خوبی می شوند.  با این وجود ، خرید ارزانترین سرورها و تجهیزات شبکه همیشه بهترین تصمیم نیست. اگر معیار خرید سخت افزار (کارکرده یا بازسازی شده) شما فقط براساس کمترین قیمت موجود باشد ، ممکن است مزایای خرید از یک منبع قابل اعتماد را دریافت نکنید.  درعوض ، آنچه که ابتدا به نظر می رسید معامله خوبی است ، به یک اشتباه گران قیمت برای شما تبدیل می شود. در ادامه چند مورد از مزایای خرید از منابع و شرکت های قابل اعتماد را که ممکن است نسبت به آنها بی توجه باشید را با هم بررسی میکنیم . بهتر است اگر قصد خرید سخت افزار ، سرور و یا تجهیزات شبکه را دارید. این مقاله را مطالعه کنید.

فروشندگان معتبر تجهیزات کارکرده یا بازسازی شده (Refurbished)  را گارانتی می کنند

بسیاری از فرشندگان تجهیزات کارکرده، به هیچ وجه محصولات خود را گارانتی نکرده و در صورت خرید، تنها سروری را خریداری کرده اید که در صورت بروز خرابی قطعات هیچگونه خدماتی از فروشنده دریافت نخواهید کرد. ممکن است قیمت سرور ارزان به نظر برسد ولی ضرری که در صورت خرابی به شما وارد می کند برای کسب و کار شما جبران ناپذیر می باشد. همچنین بسیاری از فروشندگان با عباراتی همچون مهلت تست از زیر بار گارانتی فرار کرده، در صورتی که اینگونه کالا ها باید حداقل 6 ماه گارانتی شوند.

فروشندگان معتبر سرورهایی با کیفیت و ضریب اعتماد بالا عرضه میکند

بسیاری از سرورهای ارزان قیمت موجود در بازار، توسط فروشندگانی عرضه می شود که کیفیت و اصالت قطعات هیچ اهمیتی برای آن ها ندارد. سرور هایی به فروش میرسانند که دارای Motherboard های تعمیری هستند، یا بخشی از قطعات سرور ( نظیرILO در سرور های HP، کنترلر حافظه ، فن ها و … )  خراب و معیوب هستند یا به درستی کار نمی کنند. همچنین این اشخاص هیچگونه تخصص و درک فنی در حوزه رفع عیب و مشاوره های فنی سرور یا اینگونه تجهیزات ندارند.

فروشندگان معتبر به مشتریان خود برای انتخاب درست مشاوره فنی می دهند

بسیاری از مشتریان سرور و تجهیزات شبکه دید کلی از نیاز خود برای انتخاب سخت افزار مناسب ندارند. شرکت ها و فروشندگان معتبر با توجه به نیاز و فعالیت مشتریان خود با دانش و تجربه فنی بهترین گزینه ها را برای انتخاب این تجهیزات پیشنهاد می دهند.

فروشندگان معتبر دارای تنوع محصولات و قدرت شخصی سازی بالایی هستند

با توجه به پیچیده بودن نیاز مشتریان شرکت ها و مجموعه های معتبر، تنوع محصولات زیادی از قبیل سرور، تجهیزات شبکه، تجهیزات ذخیره سازی و … دارند تا پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشند و راه حل جامعی به آنها ارائه دهند. از این رو قدرت شخصی سازی زیادی متناسب با نیاز مشتریان خود دارند. برای مثال برای تهیه سرور شما نیاز به تنوع در انواع پردازنده ها، حافظه های RAM، هارد دیسک هایی با ظرفیت و سرعت های مختلف دارید. با توجه به نکات ذکر شده بسیاری از فروشندگان نامعتبر این تنوع در تجهیزات را ندارند و سرورهای خود را با کانفیگ های ثابت و غیرقابل تغییر به مشتریان خود تحمیل می کنند و هیچ گونه پشتیبانی در این زمینه ندارند. با توجه به موارد ذکر شده انتخاب تجهیزات ارزان قیمت ملاک اصلی خرید نیست، همچنین ضرب المثل قدیمی “هر ارزانی به علت نیست”  گویای این مدعاست که خرید ارزان قیمت قطعا دارای تبعات منفی نیز هست. در خرید سرور و تجهیزات شبکه ، علاوه بر قیمت، به مواردی نظیر گارانتی، پشتیبانی فنی، خدمات پس از فروش و … توجه کنید.

آدرس شرکت سرور سوییچ:

تهران، میدان فلسطین ، روبه‌روی دانشکده هنر و معماری ، بن بست فتحی ، پلاک

شماره تماس:

021-66491749
021-66966591

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم