پشتیبانی آنلاین

49 17 49 66 021

 

امکان ارسال

به تمام نقاط ایران

 

معرفی سوئیچ های ۲۹۶۰ سیسکو

معرفی سوئیچ های ۲۹۶۰ سیسکو

معرفی سوئیچ های ۲۹۶۰ سیسکو

 

این سوییچ ها غالبا در لایه ۲ کار میکنند، که از مزایای بهره وری بالا، امنیت بالا و پایداری فوق العاده برخوردار هستند. این سویچها برای شرکت های در سطح middle market، و شبکه های اداری طراحی شده است.

 

      سوئیچ های سری Cisco Catalyst 2960-S  LAN Lite دارای قابلیت های زیر می باشند:

  • ۲۴ and 48 ports of Gigabit Ethernet (GbE) 10/100/1000
  • آپلینک SFP
  • رابط USB برای پشتیبان گیری و…
  • عیب یابی پیشرفته و تشخیص مشکل لینک و کابل
  • پشتیبانی single ip address manager تا ۱۶ سویچ

 

       سوئیچ های سیسکو Catalyst 2960-S و ۲۹۶۰  با نرم افزار LAN Lite

 

 

     سوئیچ سری Cisco Catalyst 2960-S با نرم افزار LAN Lite

 

 

     مشخصات سویچ cisco 2960 و cisco 2960 s lanlite

 



معماری سوییچ ها

معماری شبکه بی نظیر سیسکو تجربه فضای کار جدیدی را به وجود می آورد. امکان برقراری ارتباط بین هرکسی در هرجا با هر دستگاه به هر منبع را به صورت پایدار، شفاف و با امنیت بالا فراهم میکند.

دستگاه های هوشمند سیسکو میتوانند نیازهای یک فضای کاری جهانی را تامین کنند. دسترسی به شبکه Cisco یکی از مولفه های اصلی این معماری است که امکان استفاده از خدمات مختلف شبکه مانند انتقال، امنیت، و سهولت عملیات برای افزایش  بهره وری عملیاتی را فراهم می کند.

 

سیسکو در تکنولوژی Cisco Borderless در موارد زیر تمرکز دارد:

  • پایداری
  • سهولت عملیات
  • امنیت Borderless
  • توانایی Borderless

 

 

فناوری Cisco Energy Wise

 

Image result for cisco energy wise

Cisco Energy Wise

سیسکو EnergyWise یک معماری نوآورانه است که به  سوئیچ های سیسکو اضافه شده و مصرف انرژی را در سراسر جهان کاهش می دهد، با مدیریت مصرف انرژی در زیرساخت  شرکت ها سیسکو EnergyWise شرکت ها را قادر می سازد تا مصرف برق زیرساخت های شبکه و دستگاه های متصل به شبکه را اندازه گیری کنند و مصرف برق را با سیاست های خاص مدیریت کنند، کاهش مصرف برق باعث صرفه جویی در هزینه هر دستگاه مجهز به قابلیت EnergyWise میشود.

 

 

 

مدلهای  PoE Catalyst 2960   آخرین دستگاه های PoE استاندارد را از جمله تلفن های IP سیسکو  و اکسس پوینت های  Cisco Aironet WLAN پشتیبانی می کنند و تا ۱۵.۴ وات قدرت در هر پورت را با استاندارد  EndEEE 802.3af اراعه میدهد.

  • کاربران میتوانند مصرف انرژی را به صورت انحصاری در هرپورت مدیریت کنند
  • پروتکل Cisco Discovery این قابلیت را به کاربران میدهد که مصرف انرژی توسط دستگاه های متصل شده به POE را بدانند و قدرت پورت را متناسب با آن تنظیم کنند
  • PoE MIB قابلیت قابل توجهی را در مدیریت قدرت فراهم می کند و به مشتریان اجازه می دهد آستانه های مختلف قدرت را تنظیم کنند.
  • پشتیبانی از IEEE 802.3af و PoE استاندارد سیسکو دارای قابلیت کشف اتوماتیک برای شناسایی  استاندارد سیسکو  IEEE 802.3af است و قدرت لازم را بدون هیچگونه پیکربندی کاربر فراهم می کند. سنسور قدرت ورودی Po-Power قدرت مورد نیاز دستگاه هارا اندازه گیری میکند، که امکان کنترل دقیق تر دستگاه هارا را فراهم می کند.

 

ظرفیت PoE سوئیچ سری Cisco Catalyst 2960 را فهرست می کند.

 

 

سوئیچ های سیسکو Catalyst 2960-S و ۲۹۶۰ دارای قابلیت QoS هستند که نوعی مکانیزم اولویت بندی شده برای عبور packetهای اطلاعاتی است که بر اساس سرویس های شبکه دسته بندی می شوند و معمولا بر روی شبکه های WAN یا در جایی که داده های Voice یا Video وجود دارند، اجرا می شود. به طور مثال در سرویس های VOIP یا Telephony یا Video Streaming که کیفیت و نظم بسته های اطلاعاتی از اهمیت بالایی برخوردار است از سیستمهای QOS استفاده می شود.

روش های گوناگونی برای پیاده سازی QoS وجود دارد. مثلا در یک روش می توان با تقسیم پهنای باند، تعیین کرد که چه ترافیکی به چند در صد ار پهنای باند اختصاص داده شود. به این دلیل این کار انجام می شود که ما در WAN با محدودیت پهنای باند مواجه هستیم.

در زیر به برخی از ویژگی های QoS پشتیبانی شده در سوئیچ های سیسکو ۲۹۶۰-S و ۲۹۶۰ اشاره شده است :

  • چهار صف خروجی در هر بند کمک می کند تا مدیریت متفاوتی از انواع مختلف ترافیک را در پشته ایجاد کند.
  • برنامه ریزی Round Robin شکل (SRR) کمک می کند تا اطمینان از تقسیم اولویت بندی بسته ها با مدیریت هوشمند سرویس صف ورود و خروج حاصل شود

     

 

 ویژگی های سخت افزاری برای سوئیچ های سیسکو Catalyst 2960-S و ۲۹۶۰ با نرم افزار LAN Lite

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم