پشتیبانی آنلاین

49 17 49 66 021

 

امکان ارسال

به تمام نقاط ایران

 

معرفی نرم افزار HPE Power Advisor

معرفی نرم افزار HPE Power Advisor

معرفی

امروزه با وجود پیچیدگی در تنوع سیستم های سخت افزاری IT و گوناگونی نیازمندی های قابل ارائه، تخمین و ارزیابی زیرساخت های پایه ای ( شامل میزان مصرف برق، گرمای تولید شده، وزن دستگاه ها و … ) امری مهم برای راه اندازی یک راه حل IT میباشد. از این رو شرکت HPE برای سهولت در تخمین نیازمندی های پایه ای راه حل های مبتنی بر دستگاه های خود، نرم افزار Power Advisor را معرفی نموده است.

سرویس HPE Power Advisor یک نرم افزار برای محاسبه میزان power مصرفی و میزان حرارت تولید شده دستگاه های شما در یک راه حل IT بر اساس دستگاه های HPE میباشد.

لینک های دانلود

این سرویس به دو صورت Web Application از لینک زیر :

HPE Power Advisor

و به صورت نرم افزار ویندوز یا مک از لینک زیر قابل دانلود می باشد.

HPE Power Advisor For Windows

محیط کار

به علت دسترسی آسان و بروز بودن دستگاه ها در ورژن تحت وب پیشنهاد ما استفاده از این نسخه می باشد.

با استفاده از این نرم افزار میزان مصرف Power و محاسبه Cooling یک سرور معمولی تا یک solution کامل IT قابل اندازه گیری میباشد.

همانطور در که تصویر مشاهده میکنید تمام امور کانفیگ کاملا گرافیکی و به صورت Drag and Drop انجام می گردد. که با انتخاب نوع رک، سرور ، سیستم های ذخیره سازی و شبکه و … میتوانید کل solution خود را پیاده سازی کنید.

با کلیک بر روی هر کدام از دستگاه های انتخاب شده میتوانید به صورت جزیی تمام ماژول های مورد استفاده بر روی دستگاه خود را انتخاب کنید.

به عنوان مثال کانفیگ یک سرور به صورت تصویر زیر قابل انجام می باشد.

در نهایت با انتخاب تمام ماژول های خود برای سیستم های انتخاب شده می توانید میزان Power و Cooling مناسب برای اجرا نمودن پروژه خود را محاسبه کرده و زیرساخت آن را فراهم کنید.

با تشکر
گروه “سرور سوئیچ”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم