پشتیبانی آنلاین

49 17 49 66 021

 

امکان ارسال

به تمام نقاط ایران

 

سرور hp و هر آن چیزی که باید در مورد آن بدانید!

سرور hp و هر آنچیزی که باید در مورد آن بدانید

سرور hp  چیست؟

سرورها در واقع کامپیوترهای همیشه روشن و قابل دسترسی هستند که سایر کامپیوترهای موجود در شبکه به آن وصل شده و از آن دستور می گیرند. تمامی آنها از ترکیب سخت افزار و سیستم عامل هایی مانند رم فضای ذخیره سازی پردازنده و … تشکیل شده است. از سوی دیگر می توان گفت که این تجهیزات از هارد رم سی پی یو و پاورهای قوی تشکیل شده است.

امروزه با توسعه تکنولوژی و فناوری شرکت ها و سازمان های زیادی به استفاده از شبکه نیازمند شدند که این موضوع سبب شد تا خرید تجهیزات شبکه به یک امر بسیار مهم تبدیل شود. انتخاب سرور مناسب می تواند بر روی رشد کسب و کار تاثیر چشمگیری بگذارد. زیرا خرید سرور خوب می تواند شیوه فعالیت مشاغل کوچک را تغییر داده و به رشد آنها کمک می کند.

سرورها انواع مختلفی دارند که توسط شرکت های بزرگی که در زمینه فروش تجهیزات شبکه فعالیت دارند ارائه شده است. در این میان خرید سرورهای HP توانسته طرفداران زیادی را به سوی خود جذب کند. ما در این مقاله از سایت سرور سوییچ می خواهیم به طور کامل درمورد سرورهای اچی پی، انواع سرور hp و ویژگی های آنها با شما صحبت کنیم.

معرفی سرور HP  و انواع آن :

سرورهای hp یکی از بهترین و پرطرفداترین سرورها در دنیا به حساب می آید. شاید علت این است که این سرورها در اندازه های بزرگ و یا کوچک می توانند بیشتر نیازهای کاربران را فراهم سازند. از جمله مشخصات سرور HP اینکه با انتخاب صحیح می توانید عملکرد بالا افزایش میزان دسترسی قابلیت توسعه و مدیریت آسان را داشته باشید.

البته لازم است بگوییم که این کمپانی محصولات دیگری مانند سرور سوییچ رک و استوریج بوده که باز هم سرور جزو پرفروش ترین محصولات سایت سرور سوییچ است. سرور اچ پی همراه با مجموعه ای از تجهیزت و نرم افزارهای مختلف توانسته برای مدیریت ذخیره سازی اطلاعات و یا برای سایر امکانات مورد نیاز سازمان ها استفاده شود.

ویژگی های سرور HP :

طراحی ویژه : این سرورها به گونه ای طراحی شده اند که حداکثر کارایی و اطمینان را برای جلوگیری از down شدن ارائه می کنند.

مطابق با نیاز های کاربران : این کمپانی همواره نیاز های کاربران را بررسی می کند و بر اساس پیشرفت های تکنولوژی محصولات جدیدتری ارائه می کند.

قابلیت تست : تمامی سرورها و تجهیزات جانبی قابلیت ازمایش دارند. این کار برای بررسی خطاها و اختلالات احتمالی انجام میشود.

مدیریت آسان : تکنولوژی ILO برای پیکربندی بهتر، نگهداری طولانی مدت و نصب و راه اندازی است. این ویژگی باعث میشود تا هزینه ها برای اپراتور کمتر شود. همچنین این بروز رسانی هوشمند عملیات بسیار پیچیده ی فرم ور و نرم افزارهای نگهداری را راحت تر می کند.

در هنگام خرید سرور اچ پی با مدل های مختلفی از آن رو به رو میشوید که باید با توجه به میزان هزینه و نیاز شرکت مدل مناسب را انتخاب کنید.

برای اطلاعات بیشتر در فروشگاه اینترنتی سرور سوییچ با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم