پشتیبانی آنلاین

49 17 49 66 021

 

امکان ارسال

به تمام نقاط ایران

 

هاست دانلود چیست و چرا به آن نیاز داریم؟

هاست دانلود چیست

با گسترش یافتن فعالیت های اینترنتی، یکی از اقداماتی که فروشندگان و ارائه دهندگان خدمات باید انجام دهند، تهیه هاست مناسب است. از آنجایی که بسیاری از کسب و کارها نیاز به ارائه فضایی جهت تسهیل فرایند دانلود برای کاربران خود دارند، تهیه هاست دانلود از اهمیت ویژه ای برخوردار می شود. اکنون سوالی که ممکن است برای برخی افراد پیش بیاید این است که اصلا هاست دانلود چیست و چه مزایایی دارد. در پاسخ به شما باید بگوییم که هاست دانلود همانطور که از نامش مشخص است، فضایی را برای دانلود فایل ها به کاربران ارائه می دهد و فرایند دانلود را تسهیل می کند. همچنین از نظر اقتصادی برای صاحبان کسب و کارها نیز بسیار به صرفه است. در ادامه در خصوص مزایای هاست دانلود و اینکه اصلا هاست دانلود چیست و چه اهمیتی دارد؟ بیشتر توضیح خواهیم داد.

سادگی مدیریت هاست دانلود

یکی از مهم ترین کاربردهای هاست دانلود، سادگی در مدیریت آن می باشد. به دلیل رابط کاربری مناسبی که این هاست دارد، مدیریت آن بسیار ساده بوده و در مدت زمانی کوتاه قادر به یادگیری کار کردن با  آن خواهید بود. این سادگی را به خصوص افرادی درک می کنند که با سیستم مدیریت هاست دایرکت ادمین، کار کرده اند. چراکه زمانی که این هاست ورژن جدید تری را ارائه می داد، کار با آن برای افرادی که تخصص بالایی نداشتند تا اندازه زیادی سخت و حتی گاهی غیر ممکن می شد. این در حالی است که مدیریت هاست دانلود، بسیار ساده بوده و حتی افرادی که تخصص زیادی ندارند نیز به سادگی و در مدت زمان بسیار کوتاه قادر به استفاده از آن بوده و کاملا به آن مسلط خواهند شد.

شاید برایتان مفید باشد: مزایای خرید سرور اختصاصی

قیمت مناسب

در هر کسب و کاری هزینه یکی از مهم ترین فاکتورها محسوب می شود. لازم به ذکر است که هاست های دانلود هزینه بسیار مناسبی دارند و در عین حال می توانند بسیاری از نیازهای شما را مرتفع سازند. از طرفی دیگر استفاده از هاست دانلود برای بسیاری از سایت ها نه تنها مفید بلکه ضروری می باشد و به همین دلیل، به غیر از کیفیت آن، هزینه ای که برای خرید هاست دانلودی پرداخت می کنید نیز اهمیت زیادی خواهد داشت.

هاست دانلود ایرانی تهیه کنیم یا خارجی؟

اگر تا این بخش از مقاله ما را همراهی کرده اید، مطمئنا یکی از سوالاتی که ذهنتان را درگیر کرده است، این می باشد که هاست ایرانی تهیه کنیم و یا هاست خارجی؟ این پاسخ بستگی به شرایط کسب و کار و بودجه شما دارد. به عنوان مثال اگر کسب و کارتان رونق گرفته است و کاربران زیادی به سایت شما مراجعه می کنند، بهترین اقدام، تهیه هاست خارجی است؛ که ما به شما هاست های اروپایی را پیشنهاد می کنیم؛ دلیل آن این است که چون به ایران نزدیک تر هستند، کیفیت و سرعت بهتری را نیز ارائه می دهند. با این وجود استفاده از هاست ایرانی چند مزیت مهم دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

همچنین مطالعه کنید: خرید سرور مجازی ایران نامحدود

هاست ووکامرس

مزایای استفاده از هاست ایرانی

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، انتخاب هاست ایرانی نیز مزایای خاص خود را دارد. یکی از این مزیت ها، سرعت نسبتا بالای هاست، به دلیل نزدیک بودن محل هاست، به شما می باشد. مزیت دیگر آن که توجه زیادی را به خود جلب کرده است، نیم بها بودن دانلود، در سایت هایی است که از هاست ایرانی استفاده می کنند. به عنوان مثال اگر کاربری از سایت شما که دارای هاست خارجی است یک فایل 100 مگابایتی را دانلود کند، به میزان 100 مگابایت از اینترنت وی کم می شود. با این وجود اگر شما از هاست ایرانی برای وب سایت خود استفاده نمایید و کاربری یک فایل 100 مگابایتی را دانلود کند، حجم کم شده از اینترنت او، 50 مگابایت می باشد.

در ادامه موضوع مزایای استفاده و پاسخ به سوال کاربرد هاست دانلود چیست؟ باید نوع ایرانی آن را نیز مورد بررسی قرار دهیم. این موضوع شاید در نگاه اول از اهمیت چندانی برخوردار نباشد اما با افزایش کاربران سایت شما و به دنبال آن افزایش میزان دانلود، اهمیت خود را نشان خواهد داد. به عنوان مثال فرض کنید کاربری قصد دانلود 10 گیگ فایل را از سایت شما که دارای هاست دانلود ایرانی است داشته باشد. در چنین شرایطی حجمی که از اینترنت وی کاسته می شود 5 گیگ بوده که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و تا اندازه زیادی در اینترنت وی صرفه جویی می کند. از طرفی دیگر بسیاری از کاربران ترجیح می دهند دانلود خود را از سایتی انجام دهند که حجم مصرفی آن نیم بها باشد. به همین دلیل هنگام خرید هاست دانلود به این نکته نیز توجه کنید.

توصیه مهم جهت خرید هاست

یکی از معایب هاست هایی که جهت دانلود استفاده می شوند( هاست های دانلود) این است که این هاست ها دیتابیس ندارند. متاسفانه عده ای از افراد که از این موضوع اطلاعی ندارند، تنها اقدام به خرید هاست دانلود می کنند و بعد از صرف هزینه، این موضوع را متوجه می شوند که هاست مورد نظرشان دیتابیس ندارد. به همین دلیل کسب اطلاعات در این زمینه نه تنها مفید، بلکه لازم و ضروری می باشد. بنابراین توصیه می کنیم که هاست وب و هاست دانلود را با هم تهیه و استفاده نمایید. در این صورت دیتابیس و اطلاعات مورد نیاز خود را داخل هاست وب ذخیره می کنید و هاست دانلود را نیز برای فایل هایی که داخل سایت خود قرار داده اید مورد استفاده قرار می دهید.

قیمت هاست ووکامرس

اهمیت بالای خرید هاست از شرکت های معتبر

در ادامه پاسخ به پرسش مزیت تهیه هاست دانلود چیست؟ توجه به این نکته نیز ضروری است که شرکت ارائه دهنده خدمات هاستینگ تا چه میزان تجربه و تخصص دارد. همچنین کیفیت هاست های ارائه شده نیز مسئله دیگری است که باید به آن توجه کرد. شرکت هاستینگ سرور کلیک با سال ها تجربه در زمینه ارائه انواع هاست ها از جمله سرور مجازی یک روزه، فروش سرورهای اچ پی و … انتخابی مناسب برای افرادی است که قصد تهیه هاست و شروع فعالیت خود را در دنیای وب دارند. این موضوع سبب می شود تا شما بتوانید با خیالی آسوده هاست مورد نظر خود را تهیه و از آن استفاده کنید. از دیگر مزایایی که خرید هاست دانلود و یا هر هاست دیگری به خریداران خود می دهد، پشتیبانی در اسرع وقت می باشد که در ادامه به آن می پردازیم.

شاید برایتان جالب باشد: تفاوت هاست اشتراکی و اختصاصی

پشتیبانی توسط تیم مجرب

همانطور که اشاره کردیم، سرور کلیک با سال ها تجربه در زمینه ارائه انواع مختلف هاست، تجربه خوبی را برای خریداران خود به ارمغان آورده است. به همین دلیل طبیعی است که تیمی مجرب در پس زمینه این شرکت، مشغول به کار می باشد. از طرفی دیگر متخصصان با سابقه این شرکت آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما در زمینه خرید انواع مختلف هاست ها می باشند. به همین دلیل شما می توانید پیش از اقدام برای خرید هاست مورد نظر خود، با مشاوران ما مشورت کرده و تمامی سوالات خود را از آن ها بپرسید. پس از ارائه راهنمایی های لازم از سمت مشاوران سرور کلیک شما می توانید با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید.

خرید هاست ووکامرس

سخن پایانی

در پایان همانطور که در این بخش مطالعه کردید، خرید هاست دانلود برای بسیاری از کسب و کارها، نه تنها مفید بلکه بسیار حیاتی می باشد. به همین دلیل بهتر است هاست خود را از شرکتی خریداری نمایید که سابقه خوبی در این زمینه داشته باشد. همچنین تیم پشتیبانی مجربی را دارا باشد تا در صورت برخورد به مشکل و یا ایجاد ابهامی برای شما، در صدد رفع آن برآید. لازم به ذکر است شرکت سرور کلیک با سال ها تجربه در زمینه ارائه انواع هاست، تجربه خوبی در این زمینه داشته و با مشاورانی که در اختیار دارد می تواند تمامی سوالات شما را پاسخ دهد. بنابراین اگر قصد تهیه هاست دانلودی را دارید و یا سوالی در زمینه خرید هاست را دارید، می توانید با مشاوران مجرب سرور کلیک تماس بگیرید.

ممنون از اینکه تا پایان این بخش با موضوع هاست دانلود چیست؟ ما را همراهی کردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم