پشتیبانی آنلاین

49 17 49 66 021

 

امکان ارسال

به تمام نقاط ایران

 

تعمیر سرور hp (آموزش تعمیرات سرور HP + پشتیبانی 24 ساعته)

تعمیرات سرور اچ پی

تعمیر سرور HP ؛ عیب یابی و رفع مشکلات سرورهای اچ پی

تعمیر سرور hp موضوعی است که سایت سرور سوییچ می خواهد به آن بپردازد. یکی از اصلی ترین تجهیزات موجود در هر شبکه سرور است. خرید سرور HP، امروزه یکی از پرفروش ترین سرور های موجود در بازار می باشد. وظیفه اصلی هر سرور، پاسخ دهی سریع به درخواست های کاربران می باشد. سرورها علاوه بر داشتن سخت افزار قوی و سرعت پردازشی بالا باید بصورت مداوم کار کنند که با وجود عمر بالای قطعات این دستگاه، گاهی با مشکل مواجه می شوند. در این صورت باید سرور را به مراکز با کارکنان متخصص سرور ارسال کنیم. زیرا هر گونه اختلال و ایراد در عملکرد استوریج ها یا سرورهای یک سازمان، میتواند صدمات غیرقابل جبرانی را به کسب و کار آن واحد وارد نماید.

یکی از خدمات تخصصی شرکت سرور سوییچ، راهنمایی و مشاوره تعمیر سرورهای اچ پی در تمامی مدل های جدید و استوک می باشد. با توجه به حساسیت هایی که برای این سرورهای با ارزش و گران قیمت وجود دارد، این است که باید عیب یابی سرور HP را به متخصصان شبکه و سرور بسپارید. در ادامه از این مطلب شما را با تعمیرات مادربرد سرور، تعمیر فن سرور و نمایندگی تعمیرات پرینترهای hp آشنا می کنیم.

علت خراب شدن و تعمیر سرور HP

خرابی سرورها میتواند بعلت خراب شدن، از کار افتادن یا درست عمل نکردن یکی از قطعات باشد. یکی از عمده ترین دلایل خراب شدن سرورها، عدم نگهداری درست از آنها مانند نداشتن تهویه مناسب، نوسانات برق، عدم کنترل دمای محیط اتاق سرور و… می باشد که باعث بروز مشکل در قطعات سرور می شود. از کار افتادن بعضی از قطعات سرور می‌تواند به قیمت از رده خارج شدن خود سرور تمام شود.

تعمیر سرور دست دوم

تعمیر سرور اچ پی استوک

سرور های استوک (دست دوم) تفاوتی در نحوه نگهداری یا مدت زمان قابل استفاده با سرورهای نو ندارند. درصورت عدم رسیدگی درست، سرورهای نو نیز با مشکلاتی مانند روشن نشدن سرور یا عدم عملکرد صحیح مواجه میشوند. در این میان باید از طریق پشتیبانی سرور hp اقدام به تعمیر سرور HP نماییم. یکی از مهم ترین اجزای سرور، پاور آن است که مسئولیت برق رسانی به سایر قطعات را برعهده دارد.

به دلیل مهم و حساس بودن قطعات سروری و اطلاعات موجود در سرورها، پاورسوئیچینگ سرور بسیار پیچیده‌تر از سیستم پاور در کامپیوترهاست. اگر ولتاژهای ورودی مناسب نباشد یعنی بالاتر یا پایین‌تر از حد تعریف باشد، پاور برق را به مدار داخلی ارسال نمی‌کند. این قطعه می‌تواند در اثر نوسانات برق، نویزهای شبکه، از کار افتادن یو پی اس و… آسیب ببیند.

با آسیب پاور سوئیچینگ سرور، بهترین اتفاق این است که پاور به کلی از کار بیفتد و هیچ جریانی وارد سرور نشود. اما اگر خرابی پاور به گونه‌ای باشد که مدارات تصمیم‌گیری مختل شوند، ممکن است در تشخیص ولتاژ مناسب مدارهای داخلی به مشکل بخورد و باعث خرابی یا سوختن قطعات مختلف یا از بین رفتن سرور شود.

تعمیر سرور HP

تعمیرات سرور HP

تعمیر سرور hp و پاور آن

بدلیل حساس بودن قطعات سرور، بهتر است تعمیر سرور اچ پی (HP) را به یک متخصص سرور بسپارید. علایم خرابی پاور سرور عبارتند از:

  • نمایش چراغ سبز چشمک زن، که از نشانه‌های اختلال در ولتاژ ورودی برق است.
  • پاور هنگام روشن شدن سرور صدای تق تق می‌دهد و در نهایت هم روشن نمی‌شود.
  • فن سرور فقط در حالت استندبای است و دور بالا کار نمی‌کند. این مشکل می‌تواند از ناقص روشن شدن پاور باشد.
  • پاور با قدرت روشن می‌شود اما بعد از چند دقیقه خاموش می‌شود. فن پاور و هیت سینک باید توسط متخصص بررسی شود.
  • چراغ نارنجی روی پاور روشن خاموش می‌شود.

تعمیر سرور HP بعد از خرید

پس از خرید سرور HP، باید از قبل تحقیقات رو انجام دهید که آیا فروشگاه پس از فروش سرور، خدمات تعمیرات سرور HP را انجام می ذهد یا خیر؛ زیرا سرور ها هر لحظه امکان خراب شدن را دارند. فروشگاه سرور سوییچ خدما تعمرات سرور HP و حتی تعویض آن را پس خرید برای شما فراهم کرده است.

عیب یابی سرورهای اچ پی

حرفه ای ترین سرویس های نرم افزاری و سخت افزاری مربوط به تعمیر سرور HP، در حضور نمایندگی اچ پی و یا از طریق تماس با واحد پشتیبانی انجام میشود. خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات سرورهای اچ پی توسط کارشناسان انجام می شود، زیرا آنها با تجربه ی بالایی که دارند در تمامی زمینه های تعمیر فنی و نرم افزاری مسلط هستند و به راحتی می توانند سخت ترین مشکلات را برطرف کنند.

بازیابی اطلاعات سرور؛ متداول ترین مشکل سرورها!

تعمیرات سرورهای اچ پی

تعمیرات تخصصی سرور اچ پی شامل ریکاوری و بازیابی اطلاعات می باشد. بازیابی اطلاعات یکی از مهم ترین خدماتی است که تعمیرکاران سرورها ارائه می دهند؛ زیرا برگرداندن دیتای سرور از حساسیت بالایی برخوردار است و ممکن است با دستکاری های نا به جا دیگر کار ریکاوری امکان پذیر نباشد.

مقاله پیشنهادی: تعمیر هارد سرور hp

تعمیر فن سرور

فن سرور یکی از قطعات مهم سرورهای HP است؛ روند فن سرور به این صورت است که جریان هوا را از جلوی سرور وارد سرور می کند و پس از عبور از هاردها و پردازنده، به قسمت انتهایی سرور هدایت و خارج می کند.

سرعت فن سرور با توجه به دمای قطعات سرور متغیر است. معمولا سرورهای اچ پی از چندین فن برای خنک کردن سیستم استفاده می کنند. به همین علت اگر یکی دو تا از آنها خراب شود، سرعت بقیه آنها برای جبران عملکرد بالا می رود و سرور خاموش نمی شود. به همین دلیل تعمیر سرور HP در اسرع وقت مهم می باشد؛ زیرا ممکن است که خسارت های جبران ناپذیری به سرور وارد کند.

تعمیرات مادربرد سرور HP

بدون شک تعمیر و تعویض قطعات سرور در اسرع وقت مهم است. مادربرد یکی از مهم ترین اجزا در سرورهاست که به دلیل مشکلات سرورها به مادربرد مرتبط است. مشکلات مادربرد سرور به دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری دسته بندی میشود. مادربردها از اجزا متنوعی تشکیل شده است. برد اصلی محل قرار گیری رم سرور، CPU، هارد سرور، کارت ریدکنترلر و اسلات های توسعه است.

آموزش تعمیرات سرور hp

وظایف نمایندگی های تعمیر سرور HP

  1. تعمیر کردن حرفه ای سرور اچ پی
  2. پشتیبانی از سخت افزارها
  3. پیدا کردن عیب و رفع کردن مشکلات شبکه
  4. سرویس کردن و بررسی متوالی اتاق سرورها
  5. ارتقا دادن سرورهای قدیمی و از رده خارج
  6. تعمیر و نگهداری انواع سرور G8، G9 و سرور DL380 G10

هزینه تعمیر سرور HP

قیمت تعمیر سرور اچ پی، با توجه به سخت افزاری و نرم افزاری بودن متفاوت است. رفع ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری سرور هزینه کمتری در مقابل تعمیرات سخت افزاری دارد. البته اگر در مواردی نیاز به تعویض قطعات سرور باشد، هزینه قطعه و هزینه کارشناسی و اجرت تعویض قطعه محاسبه می شود.

امروزه بیشتر وظایف واحدهای پشتیبانی سرور اچ پی، تعمیر کردن قطعات و علت یابی مشکلات سرور است. معمولا تعمیر سرور hp به دست کارشناسان مجرب با مهارت بالا صورت می گیرد. شما برای انجام خدماتی چون تعمیر جدیدترین سرور hp، مینی سرور hp، تعمیرات مادربرد سرور و تعمیر فن سرور می توانید به این مراکز مانند سایت سرور سوییچ مراجعه کنید.

پرسش و پاسخ

در هنگام تعمیر سرور hp، نمایش چراغ سبز چشمک زن نشانه چیست؟

نمایش چراغ سبز چشمک زن، که از نشانه‌های اختلال در ولتاژ ورودی برق است.

عمده ترین دلایل خراب شدن سرورها چیست؟

عدم نگهداری درست از آنها مانند نداشتن تهویه مناسب، نوسانات برق، عدم کنترل دمای محیط اتاق سرور و… می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم