پشتیبانی آنلاین

49 17 49 66 021

 

امکان ارسال

به تمام نقاط ایران

 

نکاتی که باید در خرید بهترین سرور مجازی رعایت کنید

تعداد افرادی که از اینترنت استفاده می کنند در ده سال گذشته بیش از دو برابر شده است و در نتیجه شرکت های بیشتری برای بازاریابی یا فروش کالاها و خدمات خود از خدمات اینترنتی استفاده می کنند. در نتیجه، اینترنت به عرصه جدیدی برای رقابت شرکتی تبدیل شده است. انتخاب   سرور هایی که می توانند عملکرد وب سایت را افزایش دهند یکی از روش های بهبود شرایط وب سایت است. سرور مجازی که گاهی اوقات به عنوان VPS شناخته می شود، یکی از این نوع سرورها است. اگر قصد دارید از سرور مجازی برای وب سایت خود استفاده کنید، عواملی مانند سهولت استفاده، پشتیبانی مناسب و عملکرد برتر را در نظر بگیرید. با توجه به اهمیت این موضوع، قصد داریم شما را با تکنیک و نحوه انتخاب بهترین سرور مجازی و راهنمای خرید بهترین سرور مجازی آشنا کنیم.

اصطلاح ” بهترین سرور مجازی” با مخفف VPS نامیده می شود. این سرورها نشان دهنده موج بعدی میزبان ها و سرور های اشتراکی هستند. استفاده از این نوع سرورها به شما امکان دسترسی به بخش خاصی از منابع سرور را در یک محیط امن می دهد. به عبارت دیگر، از همان ابتدا مشخص است که چه مقدار منابع سرور مانند هارد، رم، CPU و پهنای باند در اختیار خواهید داشت. البته با صرف نظر از اینکه شرکای سرور شما چه کسانی هستند و چقدر مصرف می کنند. به همین دلیل، VPS همواره به عنوان یکی از سرور های برتر در نظر گرفته می شود که می تواند برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

نحوه انتخاب بهترین سرور مجازی

انواع VPS ها

تکنیک های مجازی سازی برای ایجاد و ارائه سرور های VPS توسط مشاغل ارائه دهنده خدمات VPS استفاده می شود. این رویه ها به ارائه دهندگان خدمات این امکان را می دهد که یک کامپیوتر را به چندین نمونه مجازی مجزا تقسیم کنند که هر کدام دارای سیستم عامل، سخت افزار و محیط نرم افزاری خاص خود هستند. بنابراین، بسیاری از مسائل مربوط به هاست اشتراکی با استفاده از معماری  VPSحل شده است. در نتیجه به عنوان بهترین سرورها شناخته می شوند. دو نوع VPS از نظر مدیریت سرور وجود دارد که عبارتند از: VPS مدیریت شده و VPS مدیریت نشده.

VPS مدیریت شده

در این نوع  VPS، ارائه دهنده سرور بسیاری از وظایف فنی را انجام می دهد در حالی که شما دسترسی مدیریتی به سرور خود را محدود کرده اید. این نوع سرورها به ویژه برای شرکت ها و کاربرانی که فاقد پیشینه فنی قوی هستند، سودمند هستند.

VPS مدیریت نشده

با این نوع VPS به سرور دسترسی کامل خواهید داشت. مواردی که به شما به صورت رایگان برای راه اندازی سرور می دهد شامل دسترسی روت و نصب سیستم عامل بر روی آن است. این توضیحات احتمالاً شما را به این نتیجه رساند که با سرور های VPS مدیریت نشده، تامین کننده فقط مسئول راه اندازی اولیه است و به شما پشتیبانی فنی ارائه نمی دهد. توسعه دهندگان وب و شرکت هایی که کاربردی است می توانند از VPS بهره مند شوند.

راهنمای خرید بهترین سرور مجازی

مزایای خرید بهترین vps

یکی از روش های اولیه خرید سرور برای سایت، خرید VPS است. در مقایسه با زمان های قبلی، خدمات میزبانی VPS به طور قابل توجهی پیشرفت کرده است. در اکثر مواقع هزینه های مربوط به استفاده از این سرورها کاهش یافته و رسیدگی به آن ها آسان تر شده است. اکنون که ما از مزایای بی شماری که استفاده از VPS نسبت به هاست و سرور های اشتراکی ارائه می دهد آگاه هستیم، VPS ممکن است بهترین گزینه سرور برای انواع فعالیت ها باشد.

بهترین عملکرد ممکن وب سایت یکی دیگر از عوامل مهم برای موتور های جستجوگر است و VPS به شما این امکان را می دهد. اگر به دنبال مزایای خرید بهترین سرور مجازی هستید، چند مثال اساسی از مزایای VPS ارائه خواهیم داد.

مقیاس‌پذیری پیشرفته

اگر وب سایت خود را تازه راه اندازی کرده اید، معمولاً به خرید سرور با منابع زیادی نیاز ندارید. با این حال، همانطور که شرکت شما گسترش می یابد و افراد بیشتری از وب سایت شما بازدید می کنند، باید منابع سرور را افزایش دهید. به عبارت دیگر، تصمیم گیری در مورد سرور مجازی به شما این امکان را می دهد که بدون صرف هزینه زیاد با سرور شروع کنید و در صورت نیاز سرور خود را ارتقا دهید.

بهترین vps

کنترل کامل

اگر بخواهید جنبه های جزئی وب سایت خود را تغییر دهید، یک VPS ممکن است بهترین سرور مجازی برای شما باشد. از آنجایی که تغییر پیکربندی می ‌تواند سایر کاربران سرور مشترک را تحت تأثیر قرار دهد، پس به خاطر داشته باشید که سرور های مشترک می ‌توانند دسترسی شما را به ابزارهای مدیریت سرور هم محدود کنند. به همین دلیل ممکن است در این شرایط سرور مجازی بهترین سرور برای شما باشد و کنترل کامل تنظیمات را به شما بدهد.

اگر شرکت شما برای برای حضور موفق در دنیای وب به منابع قوی نیاز دارد، باید بهترین سرور مجازی vps را جستجو کنید. هنگام خرید بهترین VPS، الزامات شرکت خود را در نظر داشته باشید و مطمئن شوید که منابع مناسب با نوع کسب و کار و نیازهای آن را انتخاب کنید. نگران نباشید؛ به لطف مقیاس پذیری سرور مجازی، اگر به منابع بیشتری نیاز دارید، همیشه می توانید CPU، RAM و فضای ذخیره سازی خود را ارتقا دهید و کسب و کار خود را با استفاده از VPS که دارای هزینه کم و سطح پایداری عالی است، رشد و گسترش دهید.

امنیت سرور

VPS ها از نظر امنیت در موقعیت خوبی قرار دارند که آنها را به بهترین vps ها برای وب سایت هایی تبدیل می کند که داده های حساس را میزبانی می کنند. وب سایت شما توسط یک VPS در یک محیط ایزوله قرار می گیرد. این تنظیمات را می توان به یک قفس مجازی تشبیه کرد. در نتیجه وب سایت شما در برابر تهدیدات خارجی نفوذ ناپذیر خواهد بود.

بهترین سرور مجازی vps

فاکتور های مهمی که باید هنگام انتخاب بهترین سرور مجازی در نظر گرفت.

دانش ما در مورد سرور های مجازی و مزایای آنها تاکنون باید ما را قادر سازد که بهترین سرور مجازی vps را انتخاب کنیم. فروشندگان زیادی در ایران و خارج از کشور وجود دارند که ممکن است خدمات VPS را به شما ارائه دهند. با این حال، برای انتخاب بهترین سرور مجازی ایرانی یا خارج از کشور، باید از چندین فاکتور حیاتی آگاه باشید. در مرحله بعد، عوامل مهمی را که باید در انتخاب بهترین سرور مجازی ایرانی و خارج از کشور در نظر بگیرید، بیان می کنیم.

در دسترس بودن سرور

یکی از عوامل کلیدی در خرید سرور، از جملهVPS، آپ تایم است. معمولا از یک درصد برای نشان دادن این رقم استفاده می شود. به عنوان مثال، اگر اطلاعات یک میزبان شامل درصد آپتایم 99٪ باشد، به این معنی است که در طول یک ماه، سرور فقط برای هفت ساعت از کار می‌افتد، آن هم گاهی اوقات و نه به طور مداوم.

ناگفته نماند که هرچه سرور شما بیشتر باشد، وب سایت شما ایمن تر خواهد بود. این موضوع هم برای بازدیدکنندگان وب سایت و هم برای موتورهای جستجوگر مانند Google بسیار مهم است. بنابراین هنگام انتخاب بهترین vps حتما زمان آپدیت را در نظر بگیرید.

سرعت سرور

سرعت عامل مهمی است که باید هنگام انتخاب بهترین vps در نظر گرفته شود. به یاد داشته باشید که سرعت سرور و سرعت بارگذاری صفحه با یکدیگر متفاوت است. مدت زمانی که سرور برای پاسخ به درخواست کاربر طی می شود، سرعت سرور نامیده می شود. از این رو، هر چه سرور سریع تر باشد، زمان کمتری برای پاسخگویی به درخواست هایی که دریافت می کند نیاز دارد. یکی از عوامل ضروری در سئو وب سایت، سرعت سرور است. توجه داشته باشید که روش هایی وجود دارد که می توانید برای سرعت بخشیدن به بارگذاری صفحه وب سایت استفاده کنید؛ اما افزایش سرعت سرور غیرممکن است؛ زیرا ریشه مشکل میزبان وب است.

بهترین سرور مجازی ایرانی

مدیریت شده یا نشده بودن سرور

اکنون می دانید که تحت نوع مدیریت شده VPS، ارائه دهندگان چندین تنظیمات کلیدی مربوط به مدیریت سرور را انجام می دهند. قبلا در مورد سرور های مدیریت شده و مدیریت نشده صحبت کردیم. در نتیجه، اگر این سرور های مجازی را انتخاب کنید، دیگر نگران مشکلات فنی مربوط به سرور نخواهید بود.

در هر حال اگر شما یک طراح وب سایت هستید و می خواهید تمامی تنظیمات وب سایت را خودتان انجام دهید، خرید VPS مدیریت نشده بهترین vps برای شما می باشد. به خاطر داشته باشید که همه فروشندگان، سرور های VPS مدیریت شده را در لیست سرور خود فهرست نمی کنند. این به احتمال زیاد به دلیل مشکلات تکنولوژیکی با مدیریت سرور، هزینه های خدمات و غیره است. با این حال، این معیار یکی از عوامل مهمی است که هنگام انتخاب بهترین vps باید در نظر گرفته شود.

هزینه

این معیار هنوز به عنوان یکی از عوامل مهم در انتخاب بهترین vps در نظر گرفته می شود. البته هزینه های مربوط به VPS در مقایسه با زمانی که کمتر مورد استفاده قرار می گرفتند، به طور قابل توجهی کاهش یافته است. در مورد قیمت گذاری VPS، به مقایسه مداوم ویژگی ها برای قیمت سرور پرداختی توجه کنید و در نظر بگیرید که آیا واقعا به خدماتی که برای پرداخت بیشتر به دست خواهید آورد نیاز دارید یا خیر.

از VPSهای بسیار ارزان نیز جلوگیری کنید. هیچ دلیل قانع‌کننده‌ای برای ارائه‌دهنده وجود ندارد که هزینه خدمات VPS خود را به میزان قابل توجهی نسبت به رقبای خود از شما دریافت کند. بنابراین، همانطور که معمولا سعی می کنید بفهمید که چرا VPS گران است، سعی کنید بفهمید که چرا ارزان است.

سیستم پشتیبانی مشتریان

خدمات مشتری ممکن است عاملی کلیدی در تعیین بهترین سرور مجازی ایرانی و خارج از ایران باشد. اگر در اتصال به سرور خود مشکل داشته باشید یا سرور مجازی با مشکلات فنی مواجه شود، وب سایت شما قابل دسترسی نخواهد بود.

تیم پشتیبانی با کار سریع برای حل مشکلی که توسط سرور ایجاد شده است، این موقعیت ها را مدیریت می کنند. بنابراین، قبل از خرید، کیفیت خدمات پشتیبانی مشتری سرور مجازی را در نظر بگیرید.

بکاپ گیری

یکی دیگر از عوامل مهمی که باید هنگام انتخاب بهترین vps در نظر بگیرید، تهیه یک نسخه پشتیبان از اطلاعات ذخیره شده در سرور است. حتی اگر بسیاری از ارائه دهندگان سرور پشتیبان گیری خودکار را ارائه می دهند، برخی از انتخاب های آنها ممکن است متفاوت باشد. به عنوان مثال، تعداد پشتیبان‌گیری‌ها، فواصل زمانی بین آنها، در دسترس بودن نسخه‌های پشتیبان با زمان‌بندی سفارشی و غیره.

امنیت برای سرورها

سرور های مجازی عموماً از نظر امنیت مناسب هستند. با این وجود، سطح حفاظت ممکن است از ارائه دهنده ای به ارائه دهنده دیگر متفاوت باشد. به عنوان مثال، اگر VPS شما با استفاده از فناوری ابری ارائه می شود، بدون شک امنیت بیشتری را ارائه می دهد. ما معمولاً به شما توصیه می کنیم در انتخاب بهترین سرور مجازی vps به دلیل تهدیداتی که استفاده از سرور های ناامن برای شما به همراه دارد، به امنیت سرور توجه بیشتری داشته باشید.

انتخاب بهترین vps

جمع بندی

استفاده از سرور برای وب سایت بدون شک یکی از مشاغل متعددی است که امروزه سرورها برای آن مورد استفاده قرار می گیرند. با این حال، انتخاب بهترین vps ، بدون شک یکی از چالش برانگیزترین وظایف هنگام انتخاب سرور است. VPS یا   سرور های مجازی یکی از انواع سرورها است. به همین دلیل، ما در این مقاله از وبلاگ سرور سوئیچ، مزایای خرید سرور مجازی را مورد بحث قرار داده ایم و فاکتورهایی را که باید هنگام انتخاب بهترین vps در نظر بگیرید، بیان کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم