پشتیبانی آنلاین

49 17 49 66 021

 

امکان ارسال

به تمام نقاط ایران

 

سرور مجازی ترید چیست؟

سرور مجازی ترید چیست

سرور مجازی ترید با IP ثابت یکی از راه های جلوگیری از مشکلات احتمالی در معامله های فارکس و بورس خارجی مانند بایننس است. خرید وی پی اس ترید به این علت که آی پی کشور ایران در صرافی ها غیر مجاز می باشد و کشور ایران در لیست کشور های تحریمی می باشد، جلوی مسدود شدن حساب شما را می گیرد. خیلی از افراد جای استفاده از سرور مجازی ترید، از وی پی ان برای کار با صرافی های بین المللی مثل بایننس و فارکس استفاده میکنند تا از این نوع مشکلات جلوگیری نمایند. ولی به دلیل تغییر زیاد آی پی وی پی ان ها، این روش هم پاسخگو نمی باشد و ممکن است باعث بسته شدن حساب شما شود. در ادامه این مطلب می خواهیم به معرفی وی پی اس ترید با IP ثابت بپردازیم که می توانید با خرید سرور مجازی ترید و استفاده از آن در بازار های بین المللی سرمایه گذاری ارز دیجیتال مثل فارکس و بایننس، با سرعت بالا برای معامله کردن، این مسائل را پشت سر بگذارید.

سرور مجازی ترید

اصطلاح  ترید یا Trade چیست؟

قبل از این که بیشتر در رابطه با اینکه سرور مجازی ترید چیست، صحبت کنیم، نیاز است که با چند کلمه تخصصی آشنا شوید و سپس ببینید که هر کدام چه مشکلاتی دارند. بعد با بررسی هر کدام به این مورد برسیم که چطور باید این مشکلات پیش آمده را برطرف کنیم. اول در مورد کلمه ترید که به معنی تجارت کردن می باشد بحث می کنیم. منظور از ترید کردن که این روز ها خیلی زیاد نام آن به گوشتان می خورد انجام معامله در بازار بورس و سرمایه گذاری می باشد. بورس چه این که داخل کشور و زیر نظر سازمان بورس و اوراق بهادار باشد و چه بازار های جهانی مانند بایننس باشد که در خارج از کشور فعالیت می کند؛ شما می توانید با ثبت نام در این بازار های آنلاین مالی که به نام صرافی شناخته شده هستند، هر سهمی که در بازار معامله می شود را بخرید و یا بفروشید. به انجام این نوع معامله ها ترید کردن یا ترید می گویند.

مشکلاتی که در ترید کردن در بازار های مالی آنلاین وجود دارند

استفاده از وی پی ان برای جلوگیری از معلوم شدن IP کشور ایران باعث بالا رفتن پینگ و کم شدن کیفیت در سرعت اتصال به بازار معامله می شود. به همین علت در دسترسی به صرافی های آنلاین و خرید های به موقع با قیمت خوب معمولا دچار مشکل خواهید شد. برای کار کردن با صرافی های آنلاین مثل بایننس لازم است که حتما از IP های غیر از کشور ایران استفاده نمایید. چون که برنامه نویسی این وب سایت و بازار و اپلیکیشن موبایلی آن به گونه ای طراحی شده است که می تواند به روشهای گوناگونی موقعیت مکانی کاربران را شناسایی کرده و بفهمد که هر کاربر از کدام کشور در حال معامله و ترید کردن است. بنابراین با وجود مشکلات تحریم های کشورمان ایران به راحتی میتواند کاربران کشور ایران را شناسایی کند و حساب آن ها را ببندد. بسته شدن حساب باعث بروز مشکلات فراوانی برای کاربران ایرانی می شود. برای برطرف کردن این نوع مسائل شما نیاز دارید از یک VPS  برای ترید و معامله های خود استفاده کنید، ما در ادامه این مطلب به معرفی و کاربرد های عالی این سرور های مجازی می پردازیم.

سرور مجازی مخصوص ترید

سرور مجازی چیست؟

باید بدانید که سرور مجازی دقیقا مثل یک کامپیوتر می باشد؛ با این تفاوت که شما از یک نقطه دیگر دنیا به آن دسترسی پیدا می کنید. سرور مجازی یا وی پی اس، یک ماشین مجازی می باشد که بر روی یک سرور اختصاصی، با سیستم عامل ویندوز و یا سیستم عامل لینوکس و یا هر سیستم عاملی، درست همان محیط سیستم عامل را شبیه سازی کرده و در اختیار تان قرار می دهد. و شما می توانید با کمک نام کاربری و پسوردی که بر روی این سرور تعریف کرده اید، وارد محیط سیستم عامل تان شوید. با این تفاوت که این سیستم عامل یک ورژن مجازی می باشد که در یک کشور خارجی مثل آمریکا قرار دارد .در پاسخ به اینکه سرور مجازی برای ترید چیست باید گفت که یک محیط کاملا مجازی از سیستم عامل شما می باشد که روی یک سرور از کشورهای خارجی قرار دارد و شما قادر هستید با نام کاربری و پسوردتان وارد محیط سیستم عامل شده و بدون هیچ گونه نگرانی با IP ثابت آن کشور تعیین شده از صرافی بایننس خود استفاده کنید.

انجام معامله در بازار های بین المللی نیاز به اینترنت پر سرعت و IP ثابت و اختصاصی دارد. نقش بهترین سرور مجازی ترید چه می باشد؟ اگر قصد دارید هنگام ترید کردن اینترنت تان مساله ای پیدا نکند و به دلیل محدودیتهای موجود و تحریمها دسترسی تان را به اکانت مالی خود از دست ندهید، خرید سرور مجازی ترید و binance را در اولویت کارتان قرار دهید. با خرید سرور مجازی، از بابت تحریم و قطعی اینترنت هیچ نگرانی نخواهید داشت و می توانید معاملات تان را با آپ تایم بسیار بالا انجام دهید.

کاربرد های سرور مجازی ترید چیست؟

همانگونه که در آغاز این مطلب بیان کردیم، دو مشکل کلی برای بازار های بین المللی مالی وجود داشت. یکی از آن ها مشکلات اینترنت و پینگ پایین بود و دیگری مشکل تحریم های کشور ایران در بازار های مالی بین الملل بود. با خرید وی پی اس ترید قادر هستید این نوع مشکلات را برطرف کنید، حال می خواهیم در مورد کاربرد های سرور مجازی ترید بیشتر بدانیم.

سرعت بالای معاملات در بازار های مالی

قطعا همه می دانید که سرعت و کیفیت اینترنت در کشور های خارجی مثل آمریکا، کره جنوبی، ژاپن و بیشتر کشورهای خارجی، بسیار بالا تر و با کیفیتتر از سرعت اینترنت در کشور ایران می باشد. با نظر به این که بر خلاف بورس کشور ایران محدودیت زمانی برای خرید و فروش ارز های دیجیتال وجود ندارد، ولی این مساله وجود دارد که پیش بینی اشتباه باعث می شود که نتوانید با قیمت مناسبی پوزیشن خرید یا فروش بگیرید. خیلی از کاربران با هدف نوسان گیری سرمایه های شان را افزایش می دهند. به این معنی که سهمی را برای مدت خیلی کوتاه مثل یک هفته یا کمتر با پایین ترین قیمت موجود خرید می کنند و آنرا با بالا ترین قیمت ممکن می فروشند. به خاطر نوسان بالای ارز های دیجیتال، ممکن است پیش بینی شما از حداقل و حداکثر قیمت درست نباشد و بخواهید پوزیشن خرید یا فروش را لغو نمایید. ولی همین که بخواهید دست به کار شوید به دلیل کیفیت بد اینترنت نتوانید سفارش تان را لغو کنید.

دور زدن تحریم های مختلف مثل بایننس و دیگر صرافی های بین المللی

یکی دیگر از کاربرد های خرید سرور مجازی ترید بایننس دور زدن تحریم های بین المللی می باشد. شناسایی کاربران کشور ایران برای بازار بایننس و سایر بازار های بین المللی کار بسیار راحتی می باشد. آن ها قادرند به روشهای زیر موقعیت مکانی شما را در صورتی که از ایران معامله کنید تشخیص دهند:

  • شناسایی کاربران از طریق آی پی کاربر
  • شناسایی کاربران از طریق موقعیت مکانی
  • شناسایی کاربران از طریق سیم کارت

خرید سرور مجازی بایننس در حقیقت مانند این است که یک کامپیوتر را در یک کشور خارجی با IP ثابت خریداری کرده اید و از کشور ایران به آن دسترسی دارید. با این تفاوت که خبری از قطعات سخت افزاری نیست و شما فقط با نام کاربری و پسورد به آن در دسترسی دارید، و هیچ کس دیگری به آن دسترسی ندارد. بنابراین صرافی قادر به شناسایی موقعیت مکانی شما به عنوان یک معامله گر ایرانی نخواهد بود. تقریبا راهی برای تشخیص وجود ندارد، مگر این که خود شما کار اشتباهی کنید که موقعیت تان را لو بدهد.

خرید وی پی اس ترید

مزایای سرور مجازی مخصوص ترید چیست؟

مشکلی که در استفاده از وی پی ان برای صرافی بایننس وجود دارد،  احتمال قطع شدن ارتباط شما با آن می باشد. تنها کافی است برای مدت چند ثانیه وی پی ان قطع شود و یا این که اینترنت شما قطع گردد و دوباره وصل شوید. تنها همین یک اختلال کوچک موجب شناسایی موقعیت مکانی شما خواهد شد. چون که با قطع شدن ارتباط تان، شما با آی پی ایران به صرافی بایننس متصل می شوید.

بهترین vps برای ترید را از کجا باید خرید؟

شرکت سرور سوییچ یکی از بهترین شرکتها برای خرید سرور ترید می باشد. تمامی سرور ها را از موقعیت مکانی خارج از کشور در اختیار تان قرار می دهد و می توانید برای همیشه از یک وی پی اس بایننس با IP ثابت استفاده نمایید. از خصوصیات مثبت سرور های شرکت سرور سوییچ می توان به موارد زیر هم اشاره نمود:

  • ارائه وی پی اس IP ثابت کشور چین
  • منابع سخت افزاری با کیفت بالا
  • حافظه با حجم بالا و استفاده از هارد های پر سرعت SSD مناسب برای نصب برنامه های مالی بر روی سرور مجازی
  • قابلیت کار با سرور از طریق موبایل

شرکت سرور سوییچ به منظور افزایش امنیت بهترین سرور مجازی برای ترید و حفاظت از سرمایه های مالی کاربران، این امکان را فراهم آورده تا بصورت هم زمان فقط از طریق یک کامپیوتر یا موبایل بتوانید از سرور مجازی خود استفاده کنید. اطلاعات ورود شامل نام کاربری و پسورد هم بصورت خیلی قوی انتخاب می شوند و امکان تغییر پسورد سرور مجازی هم وجود دارد.

خرید سرور مجازی ترید

برای خرید سرور مجازی ترید و بایننس که توسط شرکت سرور سوییچ ارائه می شود، در مقایسه با دیگر شرکت ها قیمت پایین تر بوده و علاوه بر این منابع با کیفیت بالاتری را در اختیار شما قرار می گیرد. یکی از مهمترین مسائل برای خرید سرور اختصاصی صرافی بایننس پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد. تیم پشتیبانی سرور سوییچ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخ به مسائل و راهنمایی شما در باره استفاده از سرور مجازی بایننس هستند. هر زمانی که مشکل یا مساله ای درباره استفاده از آن داشته باشید می توانید از تیم پشتیبانی برای رفع مشکلات تان کمک بگیرید.

بهترین سرور مجازی برای ترید

جمع بندی

سرور مجازی ترید یکی از بهترین روش ها برای دور زدن تحریم های صرافی های آنلاین ارز دیجیتال مثل: کوکوین، بایننس، بیت استمپ و غیره می باشد. با توجه به بررسی که روی کاربردهای سرور مجازی ترید انجام داده ایم، دلایل استفاده و مزایای آن را نسبت به دیگر روشها بیان کردیم. پس اگر قصد انجام معاملات بین المللی برای خرید و فروش ارز دیجیتال را دارید به شما پیشنهاد می کنیم که هیچ وقت ریسک نکنید و با آی پی کشور ایران با این صرافی های بین المللی کار نکنید، حتی زمانی که از مرورگر ناشناس، وی پی ان و غیره استفاده می کنید. چون که یکی از مشکلات موجود برای شناسایی شدن موقعیت مکانی شما قطعی وی پی ان می باشد. وقتی شما در سایت یا اپلیکیشن این صرافی ها هستید، اگر به هر علتی اینترنت شما به صورت لحظه ای قطع شود، آی پی ایران توسط این صرافی شناسایی می شود. در صورتی که هر گونه سوالی درباره نوع سرور دارید، می توانید از کارشناسان سرور سوییچ  سوال کنید تا شما را راهنمایی نمایند.

2 نظر در “سرور مجازی ترید چیست؟

  1. nezamifar گفت:

    ممنون میشم چند نمونه سرور مجازی ترید با سرعت بالا معرفی کنید همراه با قیمت

  2. پشتیبان تیم فنی گفت:

    با سلام و احترام،
    جهت بازدید و خرید مستقیم سرورهای اشتراکی به لینک زیر مراجعه نمایید :
    https://serverclick.com/vps

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر مطالب پیشنهادی به شما

تماس با ما

خواندن این مطالب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم